18 October 2016

Karioka la volan. Partea 1 - Examenul

La sala am luat 25 pct. Am gresit o intrebare de mecanica.
Dar pana sa ajung sa dau sala, am stat 4 ore intepenita la o coada la DRPCIV. Deprimanta coada. Va sfatuiesc sa purtati casti.

In spatele meu, o tanara detalia cum a picat ea de 4 ori pana acum:
"....si am trecut si era un pieton dupa o duba. Si cand colo, cand ajungem spre colt, politistu' zice - domnisoara, dar pietonul nu l-ati vazut pe trecere? Si eu zic - da ce, dumneata l-ai vazut?! Si asta a fost a 3-a oara. Iar a 4-a..."

In fata mea, doua alte domnisoare repetau ca pe lectia de geografie strazile zonei de traseu.
"Pe Natatiei ai cedeaza si apoi, in fata, ai un stop. Dincolo, pe XYZ strada, e...ce era? cedeaza. Nu! acolo e prioritate. Dincoace e trecere. Dincoace e stop."
Cum sa va zic, eu stau in preajma zonei de examen si performanta mea in recognoscibilitate este undeva pe la "pe-aici parca am mai fost".

Ajung dupa 4 ore aproape la facut poze, imi gasesc sa ma smiorcai.
- O sa ajungem la Pasti cu examenele, de la decalarea asta!
[paranteza - din varii motive, decalajul intre cele doua probe ajunsese undeva la 6 luni.]
- Dar de unde stiti dvs?
- Pai stiu ca altii care s-au programat luna trecuta au fost pusi in februarie. Inseamna ca eu prin martie aprilie!
- Daca ajungeti in martie aprilie cu programatul, treceti pe la mine sa stiu si eu, raspunde sphinxian nenea de la poze, si-mi paseaza inapoi dosarelul.

Dau sala, iau sala, ma mai duc la o coada la programare traseu.
- Pe 10, zice sec tanti.
- 10 februarie? martie?
- Nu, pe 10 acu. Lunea viitoare.

Da-i si te panicheaza, suna instructor, vaicareala, fa 2 suplimentare ca atatea mai incapeau, luni hai la examen.
Am venit la 7 juma si pe la 9.30 mi-a venit randul.
Balamucul de pe lume la examen, multi oameni, masini, pietoni, caini, cursanti, muncitori, excavator, raba, taxi, cacațel din ala de carat pietris, smoala, de toate pt toti.

Muream de frig. Voiam si la baie. De unde baie. Stai acilea. Langa mine, the fckin Zen Goddess si prietena-su. Vai, dar eu n-am nici o taina, n-am nici o problema, abia astept, e minunat sa conduc, ma relaxez. Instructorul, si ala, ii tinea isonul (nu ca n-ar fi adevarat, ofc) :
- Stii ce bine conduce fata asta? Adorm in masina cu ea, nu alta! Asa de lin si de sigur merge.
Instructorul meu se uita cu trist repros la mine si zice
- I-auzi, adoarme el. Io ies cu niste ochi cat cepele, ma-ntreaba lumea daca mi-am pus botox dupa ce am ora cu tine.
[paranteza 2: toata scoala asta a fost o mega hahaiala. 30j de ore de sit down comedy. ma dadeam jos din masina si ma dureau falcile de ras. Instructor absolut pe felia mea.]

Intr-un final, mi-a venit randul. A fost ceva mai usor decat ma asteptam. Am fastacit nitel o intoarcere dar nu mi-a depunctat-o. M-am intimidat cand nu eram sigura pe ce dumnezeu intoarcere cu curul vrea sa fac [acum realizez, zicea doar sa fi dat nitel in spate, sa nu luam asa strans, ca erau niste tomberoane scoase] , dar ca sa trec peste emotii, m-am pus pe trancanit si am vorbit tot examenul.

Bodoganit acolo singura, "uite cedeaza, ia sa cedez. ala trece? nu trece. ok. Cred ca pe dreapta e un stop. Da, e stop." A mers.
Pari oleaca nebuna, dar merge - te depresurizezi.

Am luat 3p penalizare in schimb pt ezitarea in a depasi. Dar avand in vedere ca daca nu ezitam si ma duceam ca eroul luam 21p, sunt fericita cu alea 3p pt ezitare.


La final, i-am zis ca de felul meu nu vorbesc de nebuna cu stalpii, dar nu voiam sa ma copleseasca de tot emotiile. El m-a privit in ochi, si mi-a zis:
- Doamna, ati vorbit tot traseul. Tot. Eu cursant sa vorbeasca singur cu indicatoarele n-am mai vazut. Dar vad ca v-a mers. Eu nu-s psiholog ci politist, deci eu va dau carnetul, felicitari.

Pam-pam.










0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)